trötter

jag har inte skrivit på länge.
jag vet förlåt.
Min kusin är 4. feeeett stor.. :O<3

jag är trött och ska sova, jag ska bodypumpa med fia imorn, sen ska vi luncha i farsta.
efter det ska jag jobba (i farsta, nära och bra :D)
vi talar om sushi, och jag tror det blir det..

Jag har varit fett duktig, jag har betalt räkningar och varit fett vuxen..
Det är läskigt att bli vuxen
jag har fått två lägenhetserbjudanden.. Jag kanske flyttar hemifrån snart! det är JÄTTELÄSKIGT.

Och jag kanske har ett till jobb på gång. lovli<3

Jag måste fixa mitt cashflow så det blir lite större, för att kunna försörja mig själv utan att vara ledsen och vända på varenda slant.

Puss och kram skumbanan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0