Jävlar amana!

Nu är det full rulle, dag två av fyra denna vecka jag är ute och springer, ska ut imorn och på söndag tillsammans med Emma, och då blir det en sju kilometerslänga :O
Så därför kommer statmentet, Jag skall SLUTA RÖKA PRONTO!
För idag när jag var ute och sprang märkte jag skillnad mot när jag varit mycket mer rökfri. Så no more smoking for me.
Jag är så jäkla taggad på lumpen och jag lovar att jag sliter allt vad jag kan för att det ska gå. Vet att muskler är något som behövs så det ska jag också ta itu med, tänkte styrketräna till och börja med måndagar och torsdagar och springa tisdag, onsdag, fredag och söndag. Lördag ska jag på instruktion för styrketräning, maskinerna å sånt där :)

Jag har äntligen en ny vilja sen Tyskland, dvs en sån där vilja som betyder att jag gör något spontant och galet, helt enkelt genomför något! I lumpen lär jag inte känna det som var i Tyskland, mest av allt var jag ensam, sen var det ganska litet där men allra störst var bristen på socialt liv. Hur skulle en barack full med mig och mestadels killar bil osocialt? :D
Skämt å sido, jag kommer klara det här, RIKTIGT JÄVLA BRA OCKSÅ :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0