Riktningar i livet.

För ett par år sen, låt oss säga tre år sen, då jag var sjutton, nästan arton tänkte jag att;

 "fan va coolt å vara typ 20, 21, man får gå på systemet, kommer in på massa krogar, det kommer ju vara den bästa tiden i mitt liv! då kan man supa och bara ha kul dagarna i ända.."

Och visst har jag kul i det här skedet av mitt liv. Oftast i alla fall. Dock hade jag inte en tanke på att det fanns så många val man skulle göra. Det kändes inte som att man var tvungen att faktiskt börja tänka pensionspara, eller att facket skulle gälla mig redan nu existerade inte.
Sen har vi alla andra jobbiga saker.. Veta vad man vill med sitt liv. Jag vill göra allt och jag har redan börjat.
Jag har bott i Tyskland ett litet tag, det är både kul och "coolt" att kunna säga. Sen har jag haft alldeles för många viljor vad det gäller högskola, så har fått mig en idé som jag håller fast vi.

Jag ska göra lumpen!

Det kommer vara hårt, men jag har redan börjat träna. Jag har börjat springa. Jag gjorde det på måfå förra veckan och idag när jag bestämde mig för att söka lumpen gick jag ut igen och jag kom dubbelt så långt. Eftersom jag missar min promenad imorn pågrund av prov så ska jag ta en ny sprintertur imorn ^^ Sen blir det en sprintertur torsdag och antagligen fredag. Helgen får bli vila ^^

Jag vill ha en lång lista över saker jag gjort i livet så hoppas jag får göra Lumpen ^^
Funderar på att kanske köra på polishögskolan sen.. jag vet inte.. det är ett senare val.

Nu ska jag ta en dusch ! adjökens adjö

Kommentarer
Postat av: Raymond

Kul idé! Hoppas du står fast vid den.

2009-11-18 @ 16:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0