Strul i huvudet.

Jahapp.
Nu sitter jag här, mitt i natten. klockan är snart fyra och jag ska upp senast nio. braa jobbat xD
Nåväl, jag bara känner mig allmänt virrig. Jag vet vad jag vill och enda sättet att slippa känna mig så jävla kluven är att jag går ut och springer och tänker på hur mycket längre jag ska klara just idag (hur sunt låter det på en skala? att jag mår bättre av att gå ut och springa, nej dra mig på en liten vagn)

Jag vet inte riktigt vem jag är längre. Det förvirrar och förrödar mig.
Jag vet vad jag vill det gör jag , men VEM FAN ÄR JAG!?
Jag vill stänga in mig i en bubbla där ingen kommer in och ingen (jag) kommer ut. Få ransaka mig själv lite. Hitta mitt inre.. Jag jobbar på det..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0