nä vindarna viskar mitt namn?

Jag vet vad jag vill.. eller gör jag verkligen det?
Jag vill bli skådespelare fast samtidigt personlig tränare,
jag vill inte sitta ensam på kvällarna men när pappa är hemma känner jag mig instängd.
Jag vill vara fri utan någon annan men det finns nån som har rubbat den känslan.
Jag är paradoxal.

Men vem är han, varför är han sån? kan ingen rädda mig från mig själv?
Svara på det du, Oh, store orakel som inte har koll på något.

Happ. lite party imorn,
först dricka lite vin med Fijah och gorma på fotbollen och sen träffa Emma och grabbarna <3
åh jag är taggad.
Lite ledsen över att jag inte får vara med Evfe. Men vi får ses igen om några veckor.. jag älskar på henne <3

Jag har ju med stor förtjusning sett både Män som hatar Kvinnor och Flickan som lekte med elden, och dom är ju så galet bra :D Lånade de två böckerna och waaao säger jag bara, håller på med Män som hatar kvinnor och jag kan inte lägga ner den! Har dock tvingat mig själv att sova om 20 min.. för jag ska upp senast halv nio liksom :P
Aja, puss på alla nu ska jag läsa lite till och sen sova :D

Kommentarer
Postat av: eveslaaina gifes greetings from porto santo

jag älskar på dek mä, ses om 11 dagar vah! då får vi allt dricka vin :D



saknar dig älskling. <3 hoppas allt är bra med dig... och hoppas saker och ting håller ihop.



peace out.

2009-11-03 @ 21:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0