jahapp. grötigt värre.

Idag har jag flyttat saker från Farmor till Pappa med hjälp av Jesper, tack för det änglaman!
När vi åkte från Husby så utbrast han glatt att Min Farmor och Robin vill han verkligen träffa igen. tummen upp på den :D

Först var vi och handlade mat med mamma. Jag har mat här wiho.
Sen efter att vi fått mat hos Farmor och packat ihop allting så åkte vi hit till Vällingby med allt. Så berättade jag en av mina deprimerande livshistorier. Känns verkligen som att jag kan lita på Jesper. vet inte varför, men det är jätteskönt. Att jag börjar hitta människor jag kan lita på, sådär verkligen på riktigt igen. Han är inte den allra första, men det här betyder att jag antagligen håller på att bli hel från alla saker som krossat mig, att jag äntligen tar ett steg över skithögen. Eller så är Jesper bara special och jag litar på honom. Alternativ ett är ju bästa för mig. Men alternativ två är bättre än ingenting.

Nåväl, nog pratat om Jesper som åkte hem i spöregnet och blev jätteblöt (haha)

Imorn ska jag jobba och antagligen åka till Evfe, men vi får se hur jag mår. På lördag är det tältning på G och söndag långdag på jobbet :P

Vill bli kvitt min förkylning =(

Jag tänker förmycket, och då blir mitt huvud grötigt, eller så är där det för att jag är sjuk. Det märker vi. haha jag är knäpp. Men otroligt lycklig över att få vara tillbaka här i Stockholm

vilket fall som helst så tycker jag mig vara ganska klar med detta inlägg.

Puss och kram men ingen Tschüss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0