okej sorry sorry, jag är långsam.

Hej älskade alla.
Jag vet att jag inte skrivit, förlåt mig!
Men jag har njutit av att vara tillbaka till stockholm helt fullt ut. och jag har faktiskt jobbat! lycka lycka lycka :D
Mini börjar denna vecka också.. ååh vad jag är glad<3

Jag söker mer jobb hela tiden 24/7
men det kommer gå bra.. det har jag bestämt :)

Idag vaknade jag förkyld vilket SUGER.
men jag är hemma igen och tänker förbli det ett år i alla fall.. sen får vi se vart jag tar vägen.. får jag ett ordentligt jobb och en bostad kanske jag inte försvinner alls.
Men den som lever få se, you never know.

Jag har haft världens bästa helg på alla möjliga sätt och jag känner mig så himla lycklig<3

Igår sprang jag på Lasse på centralen och gissa om jag blev glad eller vad. jag kastade mig på honom. stackars liten ;)


Men, jag ska åka över till mini idag, sen sticker jag till Sara och ska mysa med henne.. saknar henne <3

Puss och kram på alla älskade<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0