Världen vet ingenting!

Jag är bitter och glad på samma gång.
Jag är bitter över att allt ska gå i par. Tillochmed GBgubben har fått en GBgumma. Är vårat samhälle verkligen så patetiskt uppbyggt att tillochmed vanliga reklamikoner såsom GBgubben måste få en brud? Jag blir frustrerad på ritkigt.
När mina vänner som är lika ostabila som jag vad det gäller pojkar helt plötsligt blir kära och skaffar partners, då vet jag inte vart jag ska ta vägen. Det kommer antagligen sluta med att hela världen blir galen och jag kommer vara ensam singel kvar. vilket helt plötsligt blir fail för då har jag ingen att roa mig med. Fan. kan vi inte bromsa lite och låta ensamma ikoner få förbli ensamma? jag tror inte att GBgubben kommer göra ett uttalande om hur ensam han känner sig, FÖR HAN ÄR FIKTIV. Baah på världen.. nu ska jag repa text.

Men jag är glad också, för det här veckan har varit kul.

hej då.

Ps. Jag vill ha en motorbåt att sticka iväg med, alldeles ensam, ut i skärgården, ta en sväng förbi husarö och sen bara skita i världen! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0