ja då var det snart dags då.

Jag fyller år snart. ojdå.. :P

Hade min födelsedagsfika redan den 6e, det va trevligt!
fick en del skojj :)
Andra Hasse och Tagefilmboxen (LYCKA) av mamma, + pengar
6st jättesnygga glas av Farmor, pappa och Robin (plus att jag fick en biljett till Cabaret Cartwright redan i slutet av 2009)
Sen fick jag av Rickard Fröken Julie på dvd!!! ååh var jag salig eller var jag salig. Mitt på spiken =') och jag fick en jättesöt liten värmeljushållare.
Av Jesper fick jag en bok. Röd täckmantel av Christopher Reich.

Fröken Julie var det första jag drog igång när jag var själv. :D ååh jag älskar Fröken Julie så otroligt mycket. och ju mer jag läser den pjäsen, när jag ser den.. Jag känner med Julie. Jag ser mer och mer mig själv i Julie, den starka kvinnan, svag för män, mestadels för att jag vill ha bekräftelse. Stark men lättmanipulerad. Mest i behov av en vän, men söker mig bort från dom som kan hjälpa mig att må bra. Åh Julie Julie, jag känner med dig.

"Jag är så trött, förmår ingenting, jag kan inte fly, inte leva, inte dö..."

onödigt sann mening. Jag är förälskad i Strindberg. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0