sent sent.

det är natten mellan 2a och 3e Januari och det slår mig, damn.. om exakt en vecka är jag antagligen på hemgång efter firat min födelsedag, och värst av allt, tekniskt sett är det det dygn jag 21 år tidigare föddes under. hjälp?

Baah.

Dock har jag varit duktig att hålla "nyårslöften", ;) Fast dom är mer som riktlinjer ;)

Har inte rökt eller druckit en droppe alkoholhaltigt sen nyårsafton. Emma vill ut den 5e, visst har jag sagt, men tänker bara dricka läsk (eller mineralvatten är ju typ nyttigt och grejer ^^)

8e när vi firar Stefan ska jag kanske ta en öl, men det är bara jättekanske, mineralvatten är trevligt det med ^^
9e måste jag ju få supa till lite för då firar vi faktiskt mig. men sen är det vitt fram till, ja långt fram ^^

aja.. ska väl sussa lite.. måste komma igång med det jag skulle skriva imorn. Nu ska jag slänga mig isäng med boken "Kollektivt självmord" som jag fick i julklapp av Christoffer. den är jätterolig. eller ja, i alla fall dom sex första kapitlena, kan ju alltid ta en tvärvändning sen, men det hoppas jag verkligen inte xD

^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0