2010 är samma sak som allt.

ja året började bra med den fantastiska nyårsfesten och så ett trevligt otroligt uppskattat firande av min födelsedag. Jag tackar och bockar än idag trots att jag firades den 9e Januari.

Helgen efter det var jag på en dejt, Med Sarahs pojkväns kompis Marcus. Han är fin han. 
 Nu har jag pojkvän. Oj. Det är härligt. <3

Sen ringde mor min där i slutet av januari för att meddela att jag FÅTT MIG EN LÄGENHET! Jag var salig. Jag är fortfarande salig. Jag kände mig så vuxen. Sen var det till att beställa el, tv, internet och annat kul. Det va läskigt vuxet att göra. Nu ska jag inte glömma att beställa en hemförsäkring. Det har jag varit kass på.

Jag vet inte hur det gick till, men jag jobbar verkligen hela tiden och jag har allt känns det som. Allt utom tid xD

Förvisso har jag inte lämnat hemmet sen fredags. -.-  Men jag är sjuk. DET SUGER. imorn måste jag jobba igen. har inte råd att vara hemma. Dock så är det så att det värsta av allt är att jag missade två dagar på utbildningen. SUCK. Jag får göra en hemläxa. Ska maila kursledaren imorn. Måste ju klara utbildningen känner jag. Så kan jag ha det gjort till nästa kurstillfälle (kursen ligger över helgen som va och helgen 26e-28e så har en helg kvar, var på första dagen så har alla papper och pärmen och allt sånt. det är skönt!) Dock kom Rickard och kikade på lägenheten lördag eftermiddag och Marcus tittade förbi han också. Så när Rickard gick så käkade vi och sen såg vil på melodifestivalen. Jävla rötskit det där. Ingen bra vinnar här inte -.-

Söndagen planerade jag att sova bort men jag fick besök av Maja som jag inte sett på evigheter. Bokstavligen. Det va spontant och roligt.
En hemma helg var ju inget jag räknat med. Men här sitter jag och jag lever. Nu ska jag skriva lite på min bok, den känns bra och jag är motiverad. Yaay. kanske blir det en författare av mig iallafall <3

Men innan jag sover ska jag faktiskt spela tvspel :D ^^

puss och kram, om det är nån som fortfarande kolla på den här sidan.

Kommentarer
Postat av: Raymond

Jo då! Välkommen tillbaks! ;D

2010-03-15 @ 18:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0