Det blir aldrig som man tänkt sig.

Men det kan ändå bli bra <3
Jag pendlar lite i känslor, men jag mår ändå så galet bra. Är det verkligen såhär på riktigt? Kan livet fortskrida såhär? jag vet inte om jag vågar tro det för då smäller det väl och allt välter som en skrämd traktor (referens ur filmen "Cars").
Idag fyllde Kusiluren Bex år. Jag får inte kalla Rebecca för Bex. men jag gör det i alla fall. Jag tycker det är coolt ^^
Det va mysigt. Så nu väntar mycket kusilurande nästa vecka. På tisdag ska jag hämta Rebecca på dagis eftersom hon ska ha simskola och under påskhelgen har jag båda mina tjejer här hemma eftersom Veronica jobbar. inte klokt vad glad jag blir! :D
Badhus och bak är på schemat.
fick nyss frågan om när jag skaffade kille. Så efter mitt svar så skrev vederbörande, "Fan vad kul :D grattis till han :)"
vilket jag väljer att tolka som att han har tur som fick mig :D aaw fett glad jag blev :D <3
mjo jag mår bra minsann. och Marcus ska inte till Sigtuna imorn så jag får honom imorn iallafall.
glading glading.
Puss och kram på er världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0