Det oranga kuvertet.

Idag fick jag ett oranget kuvert. Helt plötsligt kände jag mig fruktansvärt gammal. Inte nog med allt som skett. Nu är det liksom officiellt. :P

Jag är i ett träsk av val här i livet. Jag ville göra lumpen, jag vill göra lumpen, men nu gör dom om systemet så jag får inte göra lumpen som den är utan måste skriva på ett kontrakt som gäller för tre år. Jag är tveksam till det faktiskt.

Så nu tänkte jag bli frisk och gå på vattengympa och spinning så jag kan bli instruktör i det. Sen är det dags att fundera på vad annat jag ska bli.
Åh, jag vill plugga hela tiden. utbilda mig massor massor <3
Ska bara lyckas spara pengar.. ett större problem xD men det löser sig! jag går simlärarutbildningen nu så jag får väl nöja mig ett tag efter det :)

Men nu ska jag skriva några rader i boken och sen ska jag krypa till sängs och sova.
Imorn ska jag köpa lite mat och kanske gå till farbror doktorn :P

Btw, jag älskar herrskjortor, jag vill ha många.

au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0