Now it's for real.

Allt är på riktigt! jag fick en liten ångestdipp, lite som en light ångestattack som blir en deppis om jag inte gör något åt det.
Jag sitter i ett hamsterhjul som jag inte tycker om, simskolan måste vara mer en hobby igen som inte sker sex dagar i veckan för att jag desperat försöker skrapa ihop pengar till hyra. I måndags stod jag och mitt i en grupp började jag fånle för jag insåg att det här plasklekskojjet är mitt arbete! Men jag vet inte hur jag tänker ibland. men nu är det jobba sju dagar i veckan som gäller fram till sommaren.
Med några lovdagar förvisso.

En av motgångarna som väckte den här ångesten för att jag är så lättknäckt i samband med att jag ser allt i ett hamsterhjul var att jag har en liten hemlig plan för mig, att överraska min pojkvän med. Så medan jag finurligt kom på värsta gulliga grejen och var så nöjd att jag skulle spricka så skulle han ändå till sigtuna. skit också. 

Men jag har lyckats bryta hamsterhjulet! nu fick jag igång skrivandet på en sån seriös basis att jag själv är stolt. trots att klockan är två på natten är jag bara nöjd över att vara vaken.
På min vägg sitter en kartläggning av viktiga personer i boken och sånt. Jag är så jäkla nöjd med mig själv! :D
Men jag ska ta och krypa till kojs nu, så jag får lite sömn och kan tänka klart imorn.

Imorn ska jag se om inte min käre härre kan pallra sin rumpa tillbaka till stockholm på lördag så jag får utöva min lilla plan :D

Åh salig <3

gonatt alla rara.




här är min första personskiss, förstå hur många fler papper och hur mycket mer jag kommer ha kladdat om ett par kapitel? ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0