Dags att komma tillbaka till det som är verkligheten.

Påsken har varit underbar. Strålande sol och jag gav mig själv ledigt från allt.


Jag börjar ligga efter med plugg och det är jättejobbigt. Nu blir det intensivt. Jag ska skriva ett inlägg om "mina erfarenheter av olika arbetsmiljöer". Sen tänkte jag krypa ner under täcket.

Imorn ska jag gå på en 30 spinn och 30 core. Måste ju börja lugnt. Jag har  på grund av sjukdom, operation och sen lite seghet på det inte tränat på 3,5 veckor. Bara 2 av dom veckorna är rättfärdiga. Tar en lugn vecka och sen ska jag komma igång ordentligt nu en månad innan sommaren. Jag tänkte att jag skulle få igång sprintern i mig. vem vet, jag kanske tar mig ut och lite kaxigt springer imorn kväll ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0