En fredag med smak av frustration.

Jag sitter och väntar på att jag ska jobba klart. Det är 1 timme och 15 minuter kvar. suck. Det är skönt att få jobba igen men det är så förbenat segt här i kassan.

Efter det kommer jag åka direkt till nästa bad och gå en internutbildning i MRB (Mage, Rumpa, Ben.) Wiho! Men jag kan inte delta i någon vidare utrstäckning eftersom jag fortfarande har ont i halsen OCH jag går på antibiotika. Men jag lever och jag jobbar :D <3 Dock är jag ledig både lördag och söndag. Haha lite typiskt sådär.


Lördag blir det teater i två underbara timmar ! <3 Som jag längtar! åh. Efter det får jag träffa mina stumpor som jag också längtar efter. Kusinvitaminerna<3

Söndag ska jag vara med i en kortfilm.
Så är livet. Nästa vecka jobbar jag järnet utöver mina vanliga tider så är det fullt ös medvetslös. Därefter är det påsklov och därmed en del ledigt. Hoppla hoppla ^^

ciao bella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0