Torsdag. Med längtan efter något mer.

Ligger min sista dag på soffan på ett tag. wow. Imorn blir det jobb av. Men jag har så ont i halsen. MEN jag orkar inte ligga hemma mer!


Jag har fått ett sommarjobb. Kolloledare. Under perioden 9e Juni till och med 22a Juli. Happ.


Jag längtar efter sommar och mys. Mmm.. det blev inget chilla hela sommaren för mig. Men, man kanske skulle ta ett jobb och plugguppehåll i Januari (Då är jag ju klar med Hälsa och friskvårdsutbildningen) och resa iväg i ett par månader. Bo i staterna ja LA då typ, eller i Australien eller något annat skojigt varmt land. Stanna där till typ april. hm.. det skulle kännas bra. Väldigt bra faktiskt. Frågan är, hur mycket pengar som behövs för att komma någon vart. Wä. Det handlar alltid om pengar. Blä.



Jag vill dyka igen...
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0