Enformighet när den är som bäst!

och utveckling som får en att växa. för ett par dagar sen gav jag mig ut på en springrunda och klarade den knappt 2km långa vägen för första gången. Nu har jag skapat en 4,5 km lång väg som jag ska klara snart.

Idag började min skola och jag har fått min första utbetalning från CSN. Jag fick även pengar av min gudmor idag för att jag i våras hjälpte min sjuåriga syssling att lära sig the basic i simning. så massa pengar blev resultatet att en tredjedel gick till sparkontot, och min mor fick en del eftersom jag har dåligt samvete från min tonår när jag koste multum.

Men nu är det dags för första försöket på 4,5an ^^

på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0