fredagsplugg vs. fredagsmys.

Sitter vid datorn och är dålig på att plugga. MEN jag har gett mig själv förbud att lämna datorn innan jag lämnat in första uppgiften i Handledning.
Jag tror att förutom att jag måste skärpa mitt fokus tror jag att det kommer bli mer tid lagt på att plugga från och med nästa vecka just för att alla jag känner börjar skolan då (hej Linda, kul att du började skolan tre veckor innan alla andra...)


Okej, jag tog en paus och betalade räkningarna. tyckte det låg en ganska viktigt prio i det.
Min bästaste pojkvän springer i tvättstugan och jag älskar honom för allt han gör. Det är liksom lite extra bra att han tvättar också <3

Blää insåg att förutom dom kuligheterna jag ska göra i helgen måste jag göra en 10-15 minuter lång idrottsaktivitet att leda andra i. Måndag blir finslipardagen. woopwoop.

Nä nu rackarns ska jag få tummen ur arslet å bli klar med uppgiften så ska jag dra med pojkvän på en promenad på djurgården och sen köpa lite gott till kvällen. Vad är ännu okänt, lågt om kolhydrater dock. ^^ och vi ska se på film. mys. <3

Kommentarer
Postat av: Frida

SVAR: Tack! :)

2011-08-28 @ 10:59:11
URL: http://photosandbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0