fullt ös, medvetslös.

Var på spinning idag, en 45minuters. Jag lyckades med driften att falla av spinncykeln, tillsammans med sadeln mitt under passet. Jag kände mig alldeles avlång i ansiktet där jag satt. HA! jag är så jävla cool ;)
När jag spinnat klart hade jag fortfarande massa energi så jag tog 2 km på löpbandet också. Sen tittade jag bara in på gymmet en jättesnabbis och körde några axelövningar. Kastade mig hastigt på pullups/chinups maskinen och insåg att jag borde gjort det mer helhjärtat för jag gjorde illa något i ryggen.

Imorn blire iaf att prova på crosstrainer (en annan är ju så trasig att att benhinnorna har klagat efter förmycket löpträning) -.- kanske vågar man löpa lite också, om benen går med på det. Sen ska jag försöka köra lite "rehab"övningar för ryggen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0