god morgon Söndag.

Nästa vecka, alltså imorn, börjar allt på riktigt igen.
All gruppträning kör igång, alla studenter jag känner börjar plugga igen. Allt bli som "vanligt". Rutiner återupptas etc.

Hade en plan på att träna men har förlite vätska i kroppen och kommer få vätskebrist och antagligen migrän. Ska dricka en liter vatten och sen promenera till hötorget, möta Johanna och gå på djungelboken. woopwoop.

Igår var jag på brunchpicknick med ledare från kollot. Det var mysipys :) Sen tränade jag en stund vilket var skönt!
Imorn tänkte jag gå på morgonspinningen, om jag kommer isäng itid ikväll. Måste dock komma på vad jag ska göra för aktivitet till på tisdag då det är en typ av redovisning på tisdag. wää. Vill ha en vecka till.. Funderar på att lära ut en dans som jag kan.. men vi får se :P Hela kvällen och morgondagen efter spinning och en intervjugrej som ger mig 300 i rikspresentcheckar. Så från halv tolv när jag kommer hem imorn ska jag göra det. När den är klar måste jag köra lite vattengympa. jag ligger galet mycket efter i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0