I'm a survivor.

Igår körde jag 20 min på någon typ av maskin som påminde om en crosstrainer men den saknade själva armmekanismen. Hade nog dragit på lite mer om inte knät gett upp. Sen tog jag tio minuter på löpbandet. Min jävla ben klarar ju inte mer... -.- Jag gjorde en halvhjärtat ansträngning till att träna lite rygg.
Idag har jag kört 35 minuter på crosstrainern åter igen var det knät som inte ville mer. Försökte mig upp på löpbandet men det gick inte, Klarade knappt en halv kilometer innan jag hade kunnat börja gråta. Förbannade benhinnor och korta vadmuskler. Jag blir så sjukt ledsen. Jag har så mycket ork men jag är en sån trasig bajs så jag klarar inte av så mycket rent fysiskt. Fett kasst. 

Jag har också bytt min P-stav idag. Pulsen slog snabbare än hos barnmorskan än under hela träningen. HA! Det gick dock bra och jag är fett nöjd med mig själv. Men dessvärre får jag inte träna musklerna på vänsterarmen. Det blir bara kondition i en vecka. helt okej för mig.

Jag är taggad på att köra mest cardio, dels för att jag har lyckats skapa det här som kallas för kondition. Jag orkar mycket mer, dels för att jag har astmamedicin och dels för att jag har varit extra envis. Sen vill jag bara bränna bort allt fett, vilket gör att cardio är mer viktig än styrketräning. 

Men imorn blire iaf träna, plugga och sen en filmkväll. woop woop :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0