life as it could be.

Här sitter jag och äter frukost framför datorn. Jag tvingar i mig lite kaffe också. Ska strax åka till Eriksdal och försöka träna. Bränna. Jag hade tänkt gå på spinn/switchen men inser att det går inte, förmycket armstyrka i andra halvan. fett kasst. Men jaja. Får vänta till måndag morgon för att få gå på spinning.

jag älskar att träna, men just nu är det bara ett krav att bränna fett, vilket suger. Jag önskar att glädjen som jag egentligen har till träning ska ploppa fram. Dessvärre är jag inne i en riktigt viktfixerad fas där jag håller koll på allt, jag äter inga kolhydrater och det är i en liten mängd, ytterst sällan jag just nu äter några typer av LCHF snacks heller. Jag konditionstränar varje dag och planen är att försöka lika på konditionsträning en timme om dagen. (dock klarade knät bara 35 min, kanske pallar 40 min idag). 

Det är sjukt sämst men jag är så olycklig i min kropp så jag orkar inte "ha kul" längre. Jag skäms i alla mina kläder och jag vill tappa i alla fall 10 kg. helst 15. 

Vilket fall som helst så ska jag dricka upp mitt kaffe och åka till Eriksdal.
hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0