Resturang Gärdet, inte att hoppa högt för.

Idag skulle jag ligga slö på soffan, men istället tränade jag i nästan tre timmar innan vi åkte hem. Jag brände över 1000 kalorier idag. woopwoop.


Vi bestämde oss för att gå på restaurang. Eftersom jag och Marcus båda vill prova nya restauranger så letade vi rätt på ett närliggande restaurang som hette Restaurang Gärdet. Det verkade trivsamt och mysigt när vi kom in. Lokalen är alltså inget fel på. Dock så var kändes det som att vi väntade på maten lite för länge i förhållande till hur mycket folk det var. Och bottenappen var ju att mina klyftpotatisar var sånna där man köper i mataffären som blir torra och onajsa i mitten. Till råga på detta så var potatismoset PULVERMOS!! Inte okej alls. Att han chargade oss 10 spänn för vanligt vatten var också kasst.


En nota på 517 spänn när det nästan hade varit mer uppiggande att gå till McDonalds. Så jag kommer nog inte gå till Restaurang Gärdet mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0