Så kan det gå.

Dagen har inte blivit som tänkt. Alls. Jag kom inte iväg och tränade. Men jag kommer träna imorn, så en vilodag kan vara bra att slänga in ibland ;) 

Sen var det trevligt med Miniteaterfolket, men jag har haft NOLL energi så tycker jag presterade okej med tanke på moodet jag hade. Det var dock lycka att få bära min Bottenhatt igen, den med åsneöronen <3

De ljuvliga öronen här har vi öroen ^^

När jag gjort PR för Miniteatern (äh jag fortsätter lite, www.miniteatern.se ) träffade jag fina Thomas och åt middag. 
Vi va på grappa en jättehärlig restaurang. Prisvärd, sådär lite finare men inte fisförnämnt. 
Jag åt en jättegod Ceasarsallad. Mums. Jag har har dille på Ceasarsallad, brukar prova den på de flesta ställena jag är på..

Mumsigaste ceasarsalladen på länge!

Jag kom hem för typ två timmar sen och orkar verkligen inte åka på fest. Det är supertrist men jag känner att jag hellre är hemma när jag är opepp än att jag försöker hålla humöret uppe och räkna minuterna tills jag åker hem.

Morgondagen tänkte jag spendera med eventuellt lite plugg innan Marcus vaknar, sen träning med den vackraste Mannen (fortfarande Marcus ;) och sen bara slöa på soffan med serier och filmer. Hell yes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0