welcome back, I've missed you träningsvärk.

Gårdagen började segt, men jag tog en springtur till Kampan tränade biceps och triceps och idag är jag lite mör i armarna. yippie ! :D

Jag hade en vision om att gå på spinning imorse, men det gick över. Jag hade lite ont i halsen i morse och det känns bättre att kanske ta det lugnare idag och köra hårdare imorn ;) Jag tänkte börja jobba på kilometermärkena. Det vore najs.

Jag hade mål tidigare som jag typ har glömt. Det enda jag minns är att springa en mil, å det ska jag banne mig klara!

Nu ska jag få något skrivet på Handledningsuppgiften innan jag måste kila bort till Kampan och köra vattengympa + stänga.
Wopidoop. It's the scoop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0