Att prestera och ligga i.

Jag har satt sån press på mig själv!
Jag kräver mycket mer än någon annan  och ändå är jag aldrig nöjd!
nästa vecka likt denna jobbar jag sex dagar och jag ska hinna plugga. har faktiskt bara kikat i två av böckerna. Me jaja. Jag tänkte träna idag men det får bli en långpromenad istället.
Måndag tänkte jag åter igen erövra gymmet (har inte gymmat på tre dagar ;O) tisdag får bli långpromenix och spinning. Onsdag är det dags för gymmet igen.
Idag ska jag och Johanna luncha och sen gå på Jam for Japan. Det ska bli kul! Cheyne kommer vara där vilket också gör det kul! :)
om 1,5 vecka, tisdagen den 5e April så ska jag opereras. Hej då polyper hej vila tre-fyra dagar.
Tänkte ligga lågt med styrketräningen till veckan därpå men jag ska lätt promenera varje dag! jag ska "vara hemma men inte sängliggandes".
Ikväll kommer älskade lilla Thomas och äter middag. wiiiie <3
adiöö ni som bemödar er att läsa :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0