Jag har mål i livet.

Ska åka till Uppsala snart. Tåget går 14.41 så får väl gå härifrån runt 14 för att ha marginal. Ytterligare en uppgift i idrott och hälsa bedömd. VG på den. YAY <3

Jag tror jag har bestämt hur jag vill göra med mitt liv. Jag ska plugga klart den här hälsa och friskvårdspedagogsutbildningen och den är klar i december. Då tänkte jag sätta igång och plugga teckenspråk VT12, om jag kommer in, på Stockholms universitet. Då har jag möjlighet att jobba och spara ihop till att gå PT utbildning parallellt med teckenspråksstudierna. Sen funderar jag på att bli typ friskvårdskunsult eller något annat skojj. Sen resten av livet diverse instruktörsutbildningar. Hurt hurt.

nä. måste skriva lite på min uppgift. borde hinna klart innan jag ska till apoteket och sen vidare till centralen. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0