En sen lördagkväll.

sitter här och begrundar kvällen. Eurovison är alldeles för mycket rösta på grannlandet bara för att. Det är tråkigt. Dock var ju Azerbaijan uppriktigt populär. Fast låten var inge vidare. Men fine, Europa har sagt sitt.


Grattis till Eric Saade i alla fall! Han var ju så grym att han kom trea!

Nu ska jag sova, imorgon tänkte jag ta mig en sweet springtur. Om tiden tillåter även lite zumbadans eller gymstick. Men ska sätta mig 1 timme intensivt. Tanken är sen att kila ner till Carlssons för att nöta lite Shakespeare Med Malin innan My fair Lady börjar. Sen får jag agera lite bytaklädernisse/bakrundsfösare.


Dagen planerad helt enkelt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0