Ont i hela kroppen <3

Tänk vad skönt det kan vara att ha ont. I måndags var det MRB-fortbildning. Benen är faktiskt fortfarande lite ömma, haha!
Igår övade jag på mina chinups och pullups. Kunde öka antalet. Wiiie ^^


Idag har jag skuttat på vattengympan med mina helt underbara deltagare som jag tycker är helt fantastiska! Gick in på gymmet men det var för mycket folk för att jag skulle orka engagera mig. Så imorn blir det en springtur såfort jag vaknat, toppa det med MRB-passet jag ska lära mig samt plugga och sen åka till gymmet för att träna mer. Mmm.. jag känner att jag lever igen.


Lördag spenderar jag på mini hela förmiddagen. Sen ska jag träffa Pello, som jag inte sett på evigheter. Jag är glad.


Jag älskar livet tralalalalala...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0